bersyukur kini..

  

 

teman yang di cari, selama ini telah ku temui..

Buat pertama kali dalam hidup, aku merasakan betapa manis nya bila hati dan perasaan aku dihargai seseorang. 

Betapa aku terharu bila sesekali hati dan perasaan aku jadi keutamaan pada seseorang. Hati yang selama ini sentiasa mengalah pada kehendak serta kepentingan lain yang lebih mendesak, akhir nya di beri ruang untuk dibelai kasih mesra.

Seboleh nya aku ingin selama nya hati dan perasaan aku di jaga nya. Sungguh aku percaya dia yang terbaik untuk mengurus hati dan perasaan aku. Betapa aku mengharapkan pengakhiran yang gembira untuk hati yang puas melara.

Namun tuhan juga sebaik baik perancang. Andai tiba juga takdir yang melawan, aku yakin hati ini cukup dewasa dan cukup matang untuk menerima.

Sehingga itu, simpan lah hati dan perasaan saya sebaik baik nya. Selagi sudi, selagi mau, selagi ada ruang..

Terima kasih sayang! 

Tinggalkan Jawapan

