#191 : Hari Yang Gembira

Semalam mood saya sangat baik. Saya terasa seperti mahu belikan hadiah pada semua orang yang saya kenal. Kalau saya terserempak dengan sesiapa yang saya kenal ketika di Sunway Carnival semalam harus saya belikan sesuatu sebagai hadiah! Hehehe..

Tengah hari saya belanja kawan-kawan sepejabat makan Ikan Siakap besar gedabak masak tiga rasa di kedai makan seafood dekat apartment saya. Lepas makan sempat lari pergi Sunway sekejap cari hadiah untuk wife. Beli hadiah dapat RM20.00 voucher discount rasa nak beli sesuatu untuk anak pula. Mujur member call suruh fetch dekat bank so tak sempat. Next time lah. Dah pandang permainan Transformers kat dalam Parkson tu. Nanti lah dik.

image005  image009

Lepas kerja pergi shopping barang-barang ofis. Lepas tu terus dinner kat Victoria Station sebab wife tak pernah makan lobster. Semalam hari dia so saya turutkan apa sahaja kemahuan dia! 🙂

image013

Kenapa hari yang gembira? Ye lah, boleh shopping-shopping, makan-makan, beri-beri hadiah di tengah bulan! Hehehe..

Demang – Actually claims reimbursement happen to clear just in time before yesterday! Phewww.

9 responses to “#191 : Hari Yang Gembira

  1. estee lauder perfume…
    aiseyyy… rugi tak pi sunway carnival smlm, kalo x sure dah dpt hadiah dr demang… hehehe…

Tinggalkan Jawapan

