# 125 : Mata Panda

” Oit bro! Awat aku tengok mata hang ni dah macam mata panda? “

” Hah!!? Mata panda? Iyer ke? ”

Hahahaha.

Orang kata, biasa ada tiga sebab je kalau mata sampai jadi macam mata panda ni. Satu, sebab study maut. Dua, sebab tunggu bini bersalin. Tiga, sebab main game sampai tak ingat dunia.

Hahahaha. Agak-agak saya jatuh kategori mana yer.

* Eh, hari ni nak balik awal. Report dah hantar, PS2 dah tunggu, PES 2009 pun dah melambai-lambai! Hahaha.

Advertisements

4 responses to “# 125 : Mata Panda

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s