Cute Little Penang

“Dekat mana tadi kak?”

“Dekat BM. Bukit Mertajam sana.”

“Oh, dekat-dekat Butterworth sini memang tak ada yer?”

“Setahu akak memang tak ada. Memang kena pergi sampai BM sana.”

“Jauh tak kalau nak ke sana?”

“Uish, jauh! Dekat Bandar Perda sana.”

“Jauh eh. Berapa lama kalau nak pergi tu? Sampai sejam tak?”

“Isk, takde lah sampai sejam. Tak sampai setengah jam pun!”

“Jauhnyer..”

Perkara menarik pertama¬†sejak bermastautin kat Penang ni –> tempat paling jauh tu dekat je bagi orang yang datang dari negeri besar macam aku ni! Hahaha..

Memang menarik. Bukan sikit minyak boleh save. Kalau dulu isi full tank seminggu je tahan. Sekarang ni seminggu baru luak suku tank!

Memang sangat menarik!

Advertisements

3 responses to “Cute Little Penang

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s