SMS – Pembaca Setia

Thanks coz sudi jadi pembaca setia. Saya tak pernah cerita pada orang lain. Semua nya saya pendam sorang2! 🙂

Glad can help! 🙂 Tak elok juga semua benda nak pendam. Just make him understand lah! Kalau betul pun jodoh awak bukan dengan saya, saya nak tengok awak bahagia!

Terharunya! Air mata dah nak mengalir ni.. Kenapa kita tak jumpa dari awal lagi? Tak tahu sampai bila saya boleh tahan. Malas nak panjang2 cerita, biar aje lah hati saya yang terluka.. 

Ada hikmah nya tuhan beri kita jalan macam ni. Jangan terlalu menyiksa diri, u also deserve untuk diberikan perhatian..  

Apakah? Apakah? Apakah?

: – x

Advertisements

One response to “SMS – Pembaca Setia

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s