SMS – Cinta Tiga Segi

Awak pasang lah lagu cinta tiga segi tu. Tolong dengar kan ek!

Suka dengar lagu tu ek. Esok saya kasik pinjam handphone saya bawak balik dengar kat rumah, OK?

Ok. Tapi handphone baru tu, tak sayang ek?

Sayang. Alah, jaga la elok2 asal jangan kasik punah. Kalau punah tak dapat la nak ber’sms’ lagik!

Yer la kan, takper lah. Takut mak awak marah lah. Nanti lah saya beli handphone baru, lepas tu awak tolong download kan lagu tu ek!

Eleh, padahal takut kat bf! Bila nak beli handphone baru tu? Nak tunggu lagu cinta tiga segi jadik empat lima segi dulu? hahaha..

Hahaha.. Tak takut lah! Saya takpe, belum kahwin lagi. Erm, best jugak kalau cinta bersegi-segi ni kan?

Erm, best kut. Tapi kalau dah sampai empat lima segi pun tak best jugak! huhuhu..

Camtu ek. Cinta tiga segi pun cinta tiga segi lah! 🙂  

*****

Again, Apakah!?

:- x

5 responses to “SMS – Cinta Tiga Segi

  1. Perangkap Cinta a.k.a Cinta Tiga Segi

    Bertahun sudah ku menunggu dirimu
    akhirnya kau menjadi milikku
    sukarnya untuk ku melupakan mu kerna kau ku cintai selalu

    Chorus :
    Tapi sayang kehadiran kekasih lama mu
    datang kembali mengenang cinta dahulu
    mengapa ini semua harus berlaku
    apakah ini semua kerna diriku
    sedangkan aku cuma watak dalam percintaan
    tak sanggup… aku melepaskan mu

    Kau ibarat terperangkap di tengah lautan…
    tak tahu mana arah untuk kau menuju

    ulang chorus

    Kau ibarat terperangkap di tengah lautan
    tak tahu mana arah untuk kau menuju

    Andai kau pinta untuk melepaskan mu
    terpaksa aku turutkan
    Mungkinkah ini suatu pengajaran di dalam percintaan

Tinggalkan Jawapan

